четвер, 12 лютого 2015 р.

Модуль 4. Рефлексія.

Робота з цим модулем спонукала до обговорення прикладу основних запитань за допомогою інтернет-сервісів для спільної діяльності із документами. Разом з колегами обговорили стратегії, засоби оцінювання. Створила варіант плану оцінювання, яке повинно не лише констатувати результативність роботи дошкільників, а й стимулювати їхню діяльність. Були продумані та розроблені стратегії самостійного оцінювання та взаємооцінювання дітей,що сприяло незалежності та самостійності вихованців в досягненні навчальних цілей, дало змогу визначити шляхи їх досягнення. Склала первинний план оцінювання дитячої діяльності за своєю темою та дібрала засоби оцінювання старших дошкільників, що допомогли визначити навчальні потреби та оцінити їхні попередні знання і вміння до початку реалізації проекту.

Немає коментарів:

Дописати коментар